Sydney Childrens Hospital


Kolejna ciekawa reklamówka stworzona przy współpracy agencji Tui Studios oraz FSM. Spot wykonano w ramach kampanii promującej Sydney Children’s Hospital, uświadamiając niezmordowaną pracę tej placówki w trosce o poważnie chore dzieci.

Sydney Childrens Hospital

To typowa krótka opowieść narracyjna ze wszystkimi tego konsekwencjami, głosu użyczyła Miranda Otto (znana choćby z roli Éowiny w trylogii Władcy Pierścieni).
Wykonanie dosyć nietypowe i oryginalne, przypomina bardzo ilustracje książki dla dzieci. Animacja jest bardzo oszczędna, praktycznie symboliczna, połączono tu bardzo bardzo wyraziście techniki 2d jak i 3d.
Całość nie powala na kolana ale obejrzeć można.


[youtube width=”472″ height=”394″]http://www.youtube.com/watch?v=oJzjc6DpdWk[/youtube]

Autorzy:

Tui Studios
Design: Jonathon Dower
Animation Directors: Kelly Baigent

FSM
Head of 3D: Jamie Dower
3D Animators: Ferry Taswin, Robert Grbevski, Stuart Mallia, Chris Norris.
Design Compositor: Brendan Savage
After Effects Compositor: Russ Maehl

FSM
Tui Studios
Sydney Childrens Hospital

Poprzedni Lacoste Future
Nastepny Big Buck Bunny

Dodaj komentarz

10 komentarzy do "Sydney Childrens Hospital"

avatar
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
michu
Czytelnik

Fajne, ale to dzieki lektorce ;-P

grabek
Czytelnik
grabek

zanim przeczytałem, obejrzałem. Odniosłem wrażenie, że to reklama pasty do zębów… a to hospital…

3+

CoSTa
Czytelnik

Powinieneś Biter pograć w Okami. Spodobałaby ci się ta gra 🙂

maziak
Czytelnik
maziak

WOW!

jestem zaskoczony że ktoś w tym miejscu wspomniał o OKAMI…

drogi Biterze, gra wygląda tak

a miała wyglądać tak

Jest to całkiem ciekawa historia… jeśli dobrze pamiętam ograniczenia sprzetowe PS2 na owy dzień, czyli pod koniec istnienia tej architektury, spowodowały potrzeba odmiennego spojrzenia na gra w celu zaoszczedzenia na mocy konsoli. Własnie wtedy została obmyslona cell-shadowa postać gry gry, o której wszyscy zaczeli mówić.
BTW facts: Clover studio zostało stworzone z ludzi którzy odeszli od CAPCOMU i jest to ich jedyna produkcja. Mimo pewnego sukcesu OKAmi koszta przerosły studio, które zostało na dzie dzisiejszy wchłoniete przez CAPCOM ponownie i umożliwiło wydanie OKAMI na NINTENDO WII.

OKAMi jest swoistym przykładem, jakich przedsięwzięć trzeba sie podjąc aby zrealizować swoje marzenie nowego GENRE gier video, o których mozliwość realizacji trzeba bardzo się kłocić w dużych studiach (mozliwość zbytniego odejścia od MAINSTREAMU i nie przujecia sie produkcji).

Dziekuje :]

maziak
Czytelnik
maziak

oka… no to linkami

drogi Biterze, gra wygląda tak

a miała wyglądać tak

maziak
Czytelnik
maziak

czyżby nie można zamieszczać YouTube video?

grabek
Czytelnik
grabek

haha, dostałeś spam!!! 🙂