Catzilla

Czym jest Catzilla? Profesjonalnym polskim benchmarkiem w formie bardzo atrakcyjnego dema.

Za warstwę kodu odpowiada polska grupa demoscenowa Plastic, warstwą wizualna zajęło się studio Platige Image, całość natomiast firmuje ALLPlayer – takie zaplecze gwarantuje wysoką jakość i ma spore szanse odnieść światowy sukces.

[vimeo]http://vimeo.com/54077172[/vimeo]

Miałem przyjemność oglądać po raz pierwszy Catzille na żywo w połowie 2012 roku (podczas pokazu przedpremierowego na We Can) i już wtedy zrobiło to na mnie ogromne wrażenie (zresztą nie tylko na mnie – pokaz zdobył ogromny zasłużony aplauz całej sali). Teraz, po kilkukrotnym obejrzeniu, kiedy dostrzegam wszystkie detale robi na mnie wrażenie jeszcze większe. Rewelacyjna grafika, dynamika, piękny rendering, całość naszpikowana masą symboli z gier oraz anime – I like it!

Zachęcam do testowania benchmarka w realtime, zdecydowanie warto.
Strona projektu: allbenchmark.com

Catzilla - interfejs użytkownika

Autorzy

Plastic
Scenariusz i Reżyseria: Michal ‚bonzaj’ Staniszewski
Główny kod: Michal ‚misz’ Szymczyk
Kod: Andrzej ‚uho’ Uszakow, Marek ‚mare’ Bielawski

muzyka
Bent ‚subsquare’ Stamnes

Platige Image
Reżyseria: Bartłomiej Kik, Jakub Jabłoński
Scenariusz: Jakub Jabłoński
Producenci: Marcin Kobylecki, Marta Staniszewska
CG Supervisor: Michał Gryn
Layout: Kik Bartłomiej
Koncepty: Jakub Jabłoński
Modele i tekstury: Jakub Bogacki, Michał Gryn, Artur Owśnicki, Paweł Szczeszek, Piotr Tatar, Bartłomiej Walendziak, Marcin Więch, Tomasz Wróbel, Tomasz Zaborek
TD: Kamil Hepner, Michał Krupa, Mateusz Popławski
Animacja Postaci: Sebastian Kalemba, Maciej Wojtkiewicz